Showing posts with label Celotehku.... Show all posts
Showing posts with label Celotehku.... Show all posts

Saturday, September 12, 2009

RAMADHAN AL-MUBARAK

oleh Fendy

Nampaknya bulan penuh keberkatan bakal meninggalkan kita dalam beberapa hari saja lagi... Akan bermulalah kembali kehidupan manusia seperti sediakala...
Sesungguhnya di dalam bulan yang mulia ini akan menjadikan kita lebih sedar dan percaya tentang keagunganNya...
Bersamalah kita mencari keredhaan dan keampunan dariNya...
Nantikanlah malam penuh 1000 kesenangan...
Malam Lailatul Qadar...

Aku
Akan Aku kenang Ramadhanku pada kali ini sesungguhnya dalam kegembiraan hadirnya kedukaan yang Aku alami sepanjang Ramadhanku yang tercinta...
Selamat tinggal wahai bulan kekasihku...
Selamat tinggal bulan penuh pengertian...
Selamat tinggal Ramadhan Al-Mubarak...

Salam perjumpaan, Syawal yang disayangi...

Saturday, September 5, 2009

THANKS

oleh Fendy

Thanks to all for visiting my blog. Thanks for your support...!

Monday, August 24, 2009

CERITAKU

oleh Fendy

Aku nak bgtau kt korang suma. Psl TEAMBUILDING AND MOTIVATION.

Aku nak inform kepada sape2 yg nak buwat program motivasi, blehlah kiranya anda mencari di panggilan hp : 012-9010709 (Major Azmi) utk berurusan dengannya... Ini adalah syarikat yang lama ditubuhkan dan berdaftar. Kumpulan ini ialah CEKAL KEMBARA & ADVENTURE. Perlukan latihan motivasi??? Nie ada blog yang disediakan. Leh tinggalkan pesanan : majorazmicekal.blogspot.com

Wednesday, August 19, 2009

ADUHHH....

oleh Fendy

Aku tengah berfikir ni. Macamana nak jadi kaya..? Macamana nak hidup senang? Ada duit byk... Keta besar... Rumah besar... Macamana ek??? pening dah Aku nak fikirkan. Tolong...!!!

By the way, di kesempatan ini Aku nak ucapkan jutaan terima kasih la kepada sesiapa yang melayari blog Aku nie.. Maaf la. Xbyk info pun. Cuma nak belajar guna IT. Nnt takdelah org leh tipu Aku pasal IT ataupun leh la Aku cakap Aku pandai guna IT. Haahahahaaahhhaaaaa..........
Thanks kepada semua yang bagi support kat blog Aku nie. Dan jangan lupa tinggalkan komen dan pesanan Anda semua. Bosan juga takde geng yang b gkomen. At least klau ade, leh tambah kenalan. HAhahahahahhhaaaaaahahahahhaaaaa........


Salam perkenalan pada semua.